Turbo 1.9TDi 81KW Golf Ibiza Toledo Cordoba Garrett 454161 701854 Kvalitní turbodmychadlo
Kód: 152/ORISúvisiaci tovar
Podrobný popis
Kompletne repasované originálne turbodúchadlo talianskej spoločnosti Garrett, ktorá je jedným z najväčších výrobcov turbodúchadiel na svete. Pri oprave tohto turbodúchadla boli použité výhradne náhradné diely od nášho talianskeho partnera Diesel Levante, ktorý je jedným z najsilnejších hráčov na trhu s náhradnými dielmi pre turbodúchadla a vstrekovacie čerpadla.
Pretože sa okrem iného zaoberáme chiptuningom a výkonnostnými úpravami, tak sú všetky naše turbodúchadla vyvažované dynamicky do 160.000ot./min (štandard 130.000ot./min.). Servisom turbodúchadiel sme sa začali zaoberať z dôvodu potreby kvalitných turbodúchadiel pre našu prácu a pri záplave nášho trhu nekvalitnými dúchadlami. Z rôznych kútov sveta sme často pri našej práci narážali na rôzne problémy ako napríklad totálna deštrukcia turbodúchadla krátko po aplikovaní odskúšanej výkonnostnej úpravy pre daný typ motora a pod. Zákazníkovi sa ťažko vysvetluje, že my sme odviedli štandardnú prácu a turbo to nevydržalo, pretože bolo vyvážené zle alebo vôbec a tympádom nemalo vôbec žiadnu rezervu apod. Teraz v spolupráci s niekoľkými externými firmami ponúkame dúchadla prvotriednej kvality z originálnych náhradných dielov, pokiaľ ich výrobca turba poskytuje aspoň kvalitatívne minimálne rovnocenné. Tieto turbodúchadla sami používame pre extrémnu záťaž pri najrôznejších aplikáciach a taktiež napríklad v motoršporte pri klasických rallye aj iných disciplínach, kde je spoľahlivosť našou vizitkou.
Kódy motora: 1.9TDi 1,9TDi 81KW AFN
Vrátna záloha na starý diel: 80€
Kódy/čísla dielov: 454161, 028145702D, 028145702DV, 028145702DX
Základným predpokladom správnej funkcie každého turbodúchadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Nie je výnimkou, že sa nám do dielne dostane turbo, ktoré nemá žiadnu poruchu práve preto, že niekto zle diagnostikoval poruchu.
U tohto turbodúchadla je dôležitý v prvom rade podtlak, ktorý je privedený na pohon turbodúchadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí byť aspoň -450mbar, inak turbo nemôže nastaviť lopatky do pozície pre plný výkon. Ďalším úskalím je tesnosť celého systému sania a výfuku. Veľakrát malá netesnosť môže spôsobiť veľké problémy. Od zlej odozvy až po padanie motora do núdzového režimu alebo rôzne zvuky vedúce k domnienke, že turbodúchadlo je chybné.
Náš názor na toto turbodúchadlo: Jedná sa typovo (VNT15) o jedno z vôbec prvých turbodúchadiel s variabilnou geometriou lopatiek. V originálnom prevedení je podcenené uloženie hriadeľa ako axiálne, tak radiálne, ale je to asi jediný vážnejší problém tohto kusu. Tento problém rieši ložisková sada z novšej generácie (GT1749V), ktorú štandardne používame. Relatívne častá u týchto dúchadiel je taktiež zatuhlá regulácia, ktorá je spôsobená použitím pohonu s menšou silou, ale pokiaľ auto jazdí v normálnom režimu, tak to nie je zásadný problém.
Výhody pre stálych zákazníkov, autoservisy: Vzhľadom k cenám kvalitných náhradných dielov nie je možné ponúkať nejaké dodatočné zľavy, ale pre stálych zákazníkov, ktorí u nás nakupujú, ponúkame za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnote 230€ zdarma.
Vála sa Vám doma staré turbo a neviete čo s ním? Skúste nám ho ponúknuť k výkupu. Ideálne opísať alebo vyfotiť štítok a získané informácie nám poslať na email.
Dodatočné parametre
Kategória: | Repasované turbodúchadla |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.