Turbo Volkswagen Passat 2.0TDi 90kW BVE Garrett 724930
Kód: 1595/ORISúvisiaci tovar
Podrobný popis
Kompletne repasované originálne turbodúchadlo talianskej spoločnosti Garrett, ktorá je jedným z najväčších výrobcov turbodúchadiel na svete. Pri oprave tohto turbodúchadla boli použité výhradne náhradných dielov od nášho talianskeho partnera Diesel Levante, ktorý je jedným z najsilnejších hráčov na trhu s náhradnými dielmi pre turbodúchadla a vstrekovacie čerpadla.
Pretože sa okrem iného zaoberáme chiptuningom a výkonnostnými úpravami, tak sú všetky naše turbodúchadla vyvažované dynamicky do 160.000ot./min (štandard 130.000ot./min.). Servisom turbodúchadiel sme sa začali zaoberať z dôvodu potreby kvalitných turbodúchadiel pre našu prácu a pri záplave nášho trhu nekvalitnými dúchadlami. Z rôznych kútov sveta sme často pri našej práci narážali na rôzne problémy ako napríklad totálna deštrukcia turbodúchadla krátko po aplikovaní odskúšanej výkonnostnej úpravy pre daný typ motora a pod. Zákazníkovi sa ťažko vysvetluje, že my sme odviedli štandardnú prácu a turbo to nevydržalo, pretože bolo vyvážené zle alebo vôbec a tympádom nemalo vôbec žiadnu rezervu apod. Teraz v spolupráci s niekoľkými externými firmami ponúkame dúchadla prvotriednej kvality z originálnych náhradných dielov, pokiaľ ich výrobca turba poskytuje aspoň kvalitatívne minimálne rovnocenné. Tieto turbodúchadla sami používame pre extrémnu záťaž pri najrôznejších aplikáciach a taktiež napríklad v motoršporte pri klasických rallye aj iných disciplínach, kde je spoľahlivosť našou vizitkou.
Kódy motora: 2.0TDi 90kW BVE.
Vrátna záloha na starý diel: 80€
Kódy/čísla dielov: 724930, 03G253010H 03G253010J 03G253010JV 03G253010JX 03G253014H 03G253014HV 03G253014HX 03G253014J 03G253019A 03G253019AV 03G253019AV550 03G253019AX 03G253019H 03G253019HV 03G253019HX.
Základným predpokladom správnej funkcie každého turbodúchadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Nie je výnimkou, že sa nám do dielne dostane turbo, ktoré nemá žiadnu poruchu práve preto, že niekto zle diagnostikoval poruchu.
U tohto turbodúchadla je dôležitý v prvom rade podtlak, ktorý je privedený na pohon turbodúchadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí byť aspoň -450mbar, inak turbo nemôže nastaviť lopatky do pozície pre plný výkon. Ďalším úskalím je tesnosť celého systému sania a výfuku. Veľakrát malá netesnosť môže spôsobiť veľké problémy. Od zlej odozvy až po padanie motora do núdzového režimu alebo rôzne zvuky vedúce k domnienke, že turbodúchadlo je chybné.
Náš názor na toto turbodúchadlo: Toto turbo je jeden zo spoľahlivých kusov. Jediným problémom tohto dúchadla je axiálne ložisko s klznou plochou 10mm, ale tento problém sa u našich dúchadiel nevyskytuje, pretože ho nahradzujeme novším typom axiálneho ložiska s priemerom klznej plochy 14mm a tým sa častá porucha týchto dúchadiel tzv. "zvýšená axiálna vôľa" úplne eliminuje. Druhá často sa objavujúca porucha je zatuhlá regulácia, ale túto poruchu nedokážeme z titulu opravy dúchadla odstrániť. Môžeme maximálne doporučiť spodný kryt pod motorom, aby sa zabránilo neustálemu omývaniu turbodúchadla vodou. Bohužiaľ toto dúchadlo má pohon inštalovaný osičkou hore a tak všetky nečistoty a voda sa dostávajú priamo do pohonu. O tejto problematike pojednáva hlbšie článok v sekcii časté otázky.
Výhody pre stálych zákazníkov, autoservisy: Vzhľadom k cenám kvalitných náhradných dielov nie je možné ponúkať nejaké dodatočné zľavy, ale pre stálych zákazníkov, ktorí u nás nakupujú, ponúkame za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnote 230€ zdarma.
Vála sa Vám doma staré turbo a neviete čo s ním? Skúste nám ho ponúknuť k výkupu. Ideálne opísať alebo vyfotiť štítok a získané informácie nám poslať na email.
Dodatočné parametre
Kategória: | Repasované turbodúchadla |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.