Turbo Seat Altea 1.9TDi 77kW BLS 54399700072 54399700068 54399700067 54399700029
Kód: 2334Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Kompletne repasované originálne turbodúchadlo nemeckej spoločnosti KKK, ktorá je jedným z najväčších výrobcov turbodúchadiel na svete. Pri oprave tohto turbodúchadla boli použité výhradne náhradné diely od nášho talianskeho partnera Diesel Levante, ktorý je jedným z najsilnejších hráčov na trhu s náhradnými dielmi pre turbodúchadla a vstrekovacie čerpadla.
Pretože sa okrem iného zaoberáme chiptuningom a výkonnostnými úpravami, tak sú všetky naše turbodúchadla vyvažované dynamicky do 160.000ot./min (štandard 130.000ot./min.). Servisom turbodúchadiel sme sa začali zaoberať z dôvodu potreby kvalitných turbodúchadiel pre našu prácu a pri záplave nášho trhu nekvalitnými dúchadlami. Z rôznych kútov sveta sme často pri našej práci narážali na rôzne problémy ako napríklad totálna deštrukcia turbodúchadla krátko po aplikovaní odskúšanej výkonnostnej úpravy pre daný typ motora a pod. Zákazníkovi sa ťažko vysvetluje, že my sme odviedli štandardnú prácu a turbo to nevydržalo, pretože bolo vyvážené zle alebo vôbec a tympádom nemalo vôbec žiadnu rezervu a pod. Teraz v spolupráci s niekoľkými externými firmami ponúkame dúchadla prvotriednej kvality z originálnych náhradných dielov, pokiaľ ich výrobca turba poskytuje aspoň kvalitatívne minimálne rovnocenné. Tieto turbodúchadla sami používame pre extrémnu záťaž pri najrôznejších aplikáciach a taktiež napríklad v motoršporte, pri klasických rallye a iných disciplínach, kde je spoľahlivosť našou vizitkou.
Kódy motora: 1.9TDi 77kW BLS s DPF
Vrátna záloha na starý diel: 80€
Kódy/čísla dielov: 54399700072, 54399880072, 5439 970 0072, 5439 988 0072, 5439-970-0072, 5439-988-0072, 03G253014T, 03G253014TV, 03G253014TX.
Základným predpokladom správnej funkcie každého turbodúchadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Nie je výnimkou, že sa nám do dielne dostane turbo, ktoré nemá žiadnu poruchu práve preto, že niekto zle diagnostikoval poruchu.
U tohto turbodúchadla je dôležitý v prvom rade podtlak, ktorý je privedený na pohon turbodúchadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí byť aspoň -450mbar, inak turbo nemôže nastaviť lopatky do pozície pre plný výkon. Ďalším úskalím je tesnosť celého systému sania a výfuku. Veľakrát malá netesnosť môže spôsobiť veľké problémy. Od zlej odozvy až po padanie motora do núdzového režimu alebo rôzne zvuky vedúce k domnienke, že turbodúchadlo je chybné.
Náš názor na toto turbodúchadlo: Firma KKK používa radiálne ložisko dvojité, rotujúce s priemerom hriadeľa 6mm a axiálne so sedlom s priemerom 10mm. KKK sa vyznačuje lepšou odozvou ako Garrett, pretože slabý hriadeľ je ľahší, ale zároveň náchylnejší na kvalitu mazacieho filmu. Najtypickejšia porucha turbodúchadel KKK pre moderné motory TDi je všeobecne práve prasknutý hriadeľ. Z praxe sa ukazuje, že Garrett je síce odolnejší, pretože má silnejší hriadeľ a omnoho robustnejšie ložiská, axiálne ložisko má sedlo s priemerom 14mm, radiálne ložisko je monoblok, zostavený typ, s priemerom hriadeľa 8mm, ale dúchadla KKK okrem lepšej odozvy sú menej amortizované práve z dôvodu rotujúcich radiálnych ložisiek, pretože otáčky sú rozdelené čiastočne na povrchu ložiska.
Výhody pre stálych zákazníkov, autoservisy: Vzhľadom k cenám kvalitných náhradných dielov nie je možné ponúkať nejaké dodatočné zľavy, ale pre stálych zákazníkov, ktorí u nás nakupujú, ponúkame za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnote 230€ zdarma.
Vála sa Vám doma staré turbo a neviete čo s ním? Skúste nám ho ponúknuť k výkupu. Ideálne opísať alebo vyfotiť štítok a získané informácie nám poslať na email.
Dodatočné parametre
Kategória: | Repasované turbodúchadla |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.