Nové Turbo Citroen Ford Mazda Peugeot 1.4HDi 1.4TDCi KKK 54359700001 Kvalitní turbodmychadlo
Kód: 5787Podrobný popis
Nové turbodúchadlo talianskej spoločnosti TURBOrail, ktorá sa už veľa rokov zaoberá výrobou turbodúchadiel prvotriednej kvality pre aftermarket.
Nie je potrebné vraciať staré dúchadlo, ale pokiaľ by ste mali záujem, môžete nám poslať Vaše staré turbodúchadlo a my Vám vyplatíme 20€ späť.
Súčasťou balenia je tesnenie a svorníky(štefty).
Kódy motora: 1.4HDI 1.4TDCi 1.4CD.
Vrátna záloha na starý diel: 80€
Kódy/čísla dielov: 9648759980, 0375G9, 9643574980, 9643675880, 0375KO, 0375K0, 01219456, 01148107, 1219456, 9648759980, 2S6Q6K682AD, 2S6Q6K682AB, 2S6Q6K682AA, 1348618, 1148107, 01348618, 1488986, Y40113700B, Y40113700C, Y40113700, Y40113700A, 54359700001, 5435 970 0001, 5435-970-0001, 54359880001, 5435 988 0001, 5435-988-0001, 54359880009, KP35-0009, KP35-009, KP350009, KP35009
Základným predpokladom správnej funkcie každého turbodúchadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Nie je výnimkou, že sa nám do dielne dostane turbo, ktoré nemá žiadnu poruchu práve preto, že niekto zle diagnostikoval poruchu.
U tohto turbodúchadla je dôležitý v prvom rade podtlak, ktorý je privedený na pohon turbodúchadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí byť aspoň -450mbar, inak turbo nemôže nastaviť lopatky do pozície pre plný výkon. Ďalším úskalím je tesnosť celého systému sania a výfuku. Veľakrát malá netesnosť môže spôsobiť veľké problémy. Od zlej odozvy až po padanie motora do núdzového režimu alebo rôzne zvuky vedúce k domnienke, že turbodúchadlo je chybné.
Náš názor na toto turbodúchadlo: Firma KKK používa radiálne ložisko dvojité, rotujúce s priemerom hriadeľa 6mm a axiálne so sedlom s priemerom 10mm. KKK sa síce vyznačuje nepatrne lepšou odozvou ako Garrett, pretože slabý hriadeľ je ľahší, ale náchylnejší. Najtypickejšia porucha turbodúchadiel KKK pre moderné motory TDi je všeobecne práve prasknutý hriadeľ. Z praxe sa ukazuje, že Garrett je spoľahlivejší a odolnejší. Má silnejší hriadeľ a omnoho robustnejšie ložiská, axiálne ložisko má sedlo s priemerom 14mm, radiálne ložisko je monoblok, zostavený typ, s priemerom hriadeľa 8mm.
Výhody pre stálych zákazníkov, autoservisy: Vzhľadom k cenám kvalitných náhradných dielov nie je možné ponúkať nejaké dodatočné zľavy, ale pre stálych zákazníkov, ktorí u nás nakupujú, ponúkame za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnote 230€ zdarma.
Vála sa Vám doma staré turbo a neviete čo s ním? Skúste nám ho ponúknuť k výkupu. Ideálne opísať alebo vyfotiť štítok a získané informácie nám poslať na email.
Dodatočné parametre
Kategória: | Repasované turbodúchadla |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.