Nové turbo Škoda Octavia 1.9TDi 77kW BXE BKC BJB 54399700022 54399700011
Kód: 4332Súvisiaci tovar
Podrobný popis
Nové turbodúchadlo talianskej spoločnosti TURBOrail, ktorá sa už veľa rokov zaoberá výrobou turbodúchadiel prvotriednej kvality pre aftermarket.
Nie je potrebné vraciať staré dúchadlo, ale pokiaľ by ste mali záujem, môžete nám poslať Vaše staré turbodúchadlo a my Vám vyplatíme 20€ späť.
Súčasťou balenia je tesnenie a svorníky(štefty).
Kódy/čísla dielov: 54399700022, 54399880022, 5439 970 0022, 5439 988 0022, 54399700011, 5439 970 0011, 5439 988 0011, 54399880011, 038253010D, 038253010DV, 038253010DX, 038253010P, 038253010PV, 038253010PX, 038253014G, 038253014GV, 038253014GX, 038253016K, 038253016KV, 038253016KX, 038253016R, 038253016RV, 038253016RX, 038253056E, 038253056EV, 038253056EX, 038253056G, 038253056GV, 038253056GX, 038253056J, 038253056JV, 038253056JX, 03G253014F, 03G253014FV, 03G253014FX.
Základným predpokladom správnej funkcie každého turbodúchadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Nie je výnimkou, že se nám do dielne dostane turbo, ktoré nemá žiadnu poruchu práve preto, že niekto zle diagnostikoval poruchu.
U tohto turbodúchadla je dôležitý v prvom rade podtlak, ktorý je privedený na pohon turbodúchadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí byť aspoň -450mbar, inak turbo nemôže nastaviť lopatky do pozície pre plný výkon. Ďalším úskalím je tesnosť celého systému sania a výfuku. Veľakrát malá netesnosť môže spôsobiť veľké problémy. Od zlej odozvy až po padanie motora do núdzového režimu alebo rôzne zvuky vedúce k domnienke, že turbodúchadlo je chybné.
Náš názor na toto turbodúchadlo: Firma KKK používa radiálne ložisko dvojité, rotujúce s priemerom hriadeľa 6mm a axiálne so sedlom s priemerom 10mm. KKK sa vyznačuje lepšou odozvou ako Garrett, pretože slabý hriadeľ je ľahší, ale zároveň náchylnejší na kvalitu mazacieho filmu. Najtypickejšia porucha turbodúchadiel KKK pre moderné motory TDi je všeobecne práve prasknutý hriadeľ. Z praxe sa ukazuje, že Garrett je síce odolnejší, pretože má silnejší hriadeľ a omnoho robustnejšie ložiská, axiálne ložisko má sedlo s priemerom 14mm, radiálne ložisko je monoblok, zostavený typ, s priemerom hriadeľa 8mm, ale dúchadla KKK okrem lepšej odozvy sú menej amortizované práve z dôvodu rotujúcich radiálnych ložisiek, pretože otáčky sú rozdelené čiastočne na povrchu ložiska.
Výhody pre stálych zákazníkov, autoservisy: Vzhľadom k cenám kvalitných náhradných dielov nie je možné ponúkať nejaké dodatočné zľavy, ale pre stálych zákazníkov, ktorí u nás nakupujú, ponúkame za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnote 230€ zdarma.
Vála sa Vám doma staré turbo a neviete čo s ním? Skúste nám ho ponúknuť k výkupu. Ideálne opísať alebo vyfotiť štítok a získané informácie nám poslať na email.
Dodatočné parametre
Kategória: | Nové turbodúchadla |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.