Nové turbo Audi A6 2.0TDi 100kW BNA GT1749VB v obale GT1749V
Kód: 2327Podrobný popis
Nové upravené turbodúchadlo talianskej spoločnosti TURBOrail, ktorá sa už veľa rokov zaoberá výrobou v oblasti turbodúchadiel prvotriednej kvality pre aftermarket.
Toto turbodúchadlo má inštalované dúchadlové kolo z výkonnejšieho dúchadla GT1749VB, dodávaného spolu s adekvátnou kompresorovou skriňou a je tak vhodný pre chip a podobné výkonnostné úpravy až do cca 130kW - 135kW.
Toto turbodúchadlo nepasuje bez akýchkoľvek úprav na vozidle!! Je nutné upraviť sanie.
Pretože sa okrem iného zaoberáme chiptuningom a výkonnostnými úpravami, tak sú všetky naše turbodúchadla vyvažované dynamicky do 160.000ot./min (štandard 130.000ot./min.). Servisom turbodúchadiel sme sa začali zaoberať z dôvodu potreby kvalitných turbodúchadiel pre našu prácu a pri záplave nášho trhu nekvalitnými dúchadlami. Z rôznych kútov sveta sme často pri našej práci narážali na rôzne problémy ako napríklad totálna deštrukcia turbodúchadla krátko po aplikovaní odskúšanej výkonnostnej úpravy pre daný typ motora a pod. Zákazníkovi sa ťažko vysvetluje, že my sme odviedli štandardnú prácu a turbo to nevydržalo, pretože bolo vyvážené zle alebo vôbec a tympádom nemalo vôbec žiadnu rezervu apod. Teraz v spolupráci s niekoľkými externými firmami ponúkame dúchadla prvotriednej kvality z originálnych náhradných dielov, pokiaľ ich výrobca turba poskytuje aspoň kvalitatívne minimálne rovnocenné. Tieto turbodúchadla sami používame pre extrémnu záťaž pri najrôznejších aplikáciach a taktiež napríklad v motoršporte pri klasických rallye aj iných disciplínach, kde je spoľahlivosť našou vizitkou.
Kódy/čísla dielov: 454231, 028145702RV225, 028145702RV500, 028145702RV550, 028145702RV, 028145702R, 038145702RX, 454158, 761437.
Základným predpokladom správnej funkcie každého turbodúchadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Nie je výnimkou, že se nám do dielne dostane turbo, ktoré nemá žiadnu poruchu práve preto, že niekto zle diagnostikoval poruchu.
U tohto turbodúchadla je dôležitý v prvom rade podtlak, ktorý je privedený na pohon turbodúchadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí byť aspoň -450mbar, inak turbo nemôže nastaviť lopatky do pozície pre plný výkon. Ďalším úskalím je tesnosť celého systému sania a výfuku. Veľakrát malá netesnosť môže spôsobiť veľké problémy. Od zlej odozvy až po padanie motora do núdzového režimu alebo rôzne zvuky vedúce k domnienke, že turbodúchadlo je chybné.
Náš názor na toto turbodúchadlo: Malé axiálne ložisko v originálnej konfigurácii je jediná nectnosť tohto dúchadla. My štandardne používame "veľký axiál" (14mm oproti 10mm originál) a v tejto konfigurácii sa jedná o jedno z najmenej problematických dúchadiel.
Výhody pre stálych zákazníkov, autoservisy: Vzhľadom k cenám kvalitných náhradných dielov nie je možné ponúkať nejaké dodatočné zľavy, ale pre stálych zákazníkov, ktorí u nás nakupujú, ponúkame za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnote 230€ zdarma.
Vála sa Vám doma staré turbo a neviete čo s ním? Skúste nám ho ponúknuť k výkupu. Ideálne opísať alebo vyfotiť štítok a získané informácie nám poslať na email.
Dodatočné parametre
Kategória: | Hybridné turbodúchadla |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.